Περιήγηση στο γυαλιστερό, ορθογώνιο σύμπαν, με μικρές στάσεις σε ό,τι ιντριγκάρει, δικαιώνει ή προκαλεί
- «Ο ΝΟΜΟΣ του Μέρφι για μένα, δυστυχώς ή ευτυχώς, λειτουργεί συνέχεια... Μόλις πάω στην τουαλέτα, χτυπάει το τηλέφωνο 10 φορές! Ο Μέρφι τα ‘χει πει όλα», δήλωσε η Ναταλία Δραγούμη και ευτυχώς η δήλωση δεν έγινε τηλεφωνικά.
- ΕΣΕΙΣ ενημερωθήκατε για τις «Τάσεις στον φετινό Χριστουγεννιάτικο στολισμό» ή μόνο εμείς είδαμε «Happy Day»;
- «ΕΡΧΟΝΤΑΙ πολλοί άνθρωποι μόνοι τους τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά να δουν θέατρο. Γιατί θέλουν παρέα... Και μόνο δύο τέτοιοι άνθρωποι να έρθουν, εγώ τα ξεχνάω όλα και παίζω μόνο γι’ αυτούς». Συγκινητική κατάθεση ευαισθησίας από τον ταλαντούχο Μιχάλη Σαράντη, αλλά υπάρχει πάντα η πιθανότητα οι συγκεκριμένοι να έρχονται για να γλιτώσουν απ’ την παρέα.
- ΣΤΗΝ εκπομπή «Studio 4» της ΕΡΤ είχαν καλεσμένο τον Ορέστη Τζιόβα και δεν μπορούσαν να πουν στον αέρα την παράσταση, όπου πρωταγωνιστεί, γιατί έχει τίτλο «Αγαπητέ, μαλάκα». Κι αυτό θα ήταν από μόνο του αστείο, ως αυτανάφλεξη της δηθενιάς και της σοβαροφάνειας, αν το θεατρικό έργο δεν είχε θέμα το κίνημα MeToo και δεν είχε γραφτεί από τη Γαλλίδα φεμινίστρια, ομοφυλόφιλη και θύμα βιασμού, Βιρζινί Ντεπάντ.
- ΣΤΗΝ εν λόγω συνέντευξη ο Ορέστης Τζιόβας ξεκαθάρισε: «Η πατριαρχία είναι ένα πρόβλημα τεράστιο, που μας δεσμεύει όλους – και τις γυναίκες και τους άντρες. Τα μεγαλύτερα θύματα της βίας της πατριαρχίας είναι οι γυναίκες προφανώς. Αλλά και η βία προς τον εαυτό σου, ως άντρας που μεγαλώνεις σ’ αυτή την κοινωνία, είναι πολύ σκληρή».
- ΡΕΠΟΡΤΕΡ: «Τις κόρες σας θα τις βλέπατε στη Eurovision;». Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Αν πήγαιναν, θα τις έβλεπα...».
- «ΕΙΝΑΙ πατριαρχική η κοινωνία μας, αντικειμενικά», εξήγησε η Τόνια Σωτηροπούλου. «Οταν μια γυναίκα είναι σε οποιαδήποτε θέση -ας πούμε, υψηλόβαθμο στέλεχος εταιρείας- πρέπει ταυτόχρονα να εκπαιδεύσει τον εαυτό της στο πώς να είναι σκληρή ή αποστασιοποιημένη, έτσι ώστε... να τη σέβονται. Γιατί θεωρούμε ότι η θηλυκή ενέργεια, η οποία ταυτίζεται με την ευαισθησία, είναι και αδυναμία».