Για τη σημασία της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας, τις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν από την Πολιτεία για τη στήριξή της και τον καθοριστικό ρόλο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών μιλά στο real.gr ο Διαμαντής Κιτρίδης*, ένας επαγγελματίας με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της Επικοινωνίας και της Πληροφορικής.
«Η μικρομεσαία επιχειρηματικότητα αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και τον πιο σταθερό πυλώνα της ανάπτυξης και της απασχόλησης. Είναι απαραίτητο το κράτος να υιοθετήσει πολιτικές που θα στηρίξουν ουσιαστικά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τόσο μέσω άμεσων μέτρων όσο και μέσω δικαιότερης κατανομής χρηματοδοτήσεων. Πρέπει να εξασφαλιστεί ότι οι εθνικοί και ευρωπαϊκοί πόροι κατανέμονται ισομερώς, δίνοντας στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις τη δυνατότητα να επενδύσουν, να καινοτομήσουν και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους» επισημαίνει ο κ. Κιτρίδης και προσθέτει: «Οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, παρά τις αλλεπάλληλες κρίσεις της τελευταίας δεκαπενταετίας, έχουν επιδείξει ανθεκτικότητα και συνεχίζουν να συνεισφέρουν σημαντικά στα δημόσια έσοδα μέσω φορολογίας και εισφορών. Παράλληλα, προσφέρουν θέσεις εργασίας και στηρίζουν την ελληνική κοινωνία, διατηρώντας ζωντανό τον οικονομικό και κοινωνικό ιστό της χώρας».
Ο κ. Κιτρίδης τονίζει ότι το Επιμελητήριο πρέπει να συνεχίσει να αναδεικνύει τον καθοριστικό ρόλο τους και να προωθεί πρωτοβουλίες που θα τις ενισχύσουν, διασφαλίζοντας ένα δίκαιο και βιώσιμο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Σχετικά με την απόφασή του να είναι υποψήφιος στις προσεχείς εκλογές του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, με τον συνδυασμό του νυν προέδρου Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, και να διεκδικήσει έναν πιο ενεργό ρόλο ο κ. Κιτρίδης δηλώνει:
«Μέσω της συμμετοχής μου στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, στοχεύω στην ενίσχυση του ρόλου του Επιμελητηρίου και στην προώθηση λύσεων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των επαγγελματιών, σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον».
*Ο Διαμαντής Κιτρίδης εξειδικεύεται στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, τον σχεδιασμό πληροφοριακών συστημάτων, τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας προωθητικών ενεργειών (ROI) και τη βελτιστοποίηση στις ηλεκτρονικές μηχανές αναζήτησης.
Έχει διακριθεί στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ολοκληρωμένων στρατηγικών για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων, μέσω της δημιουργίας και υλοποίησης καινοτόμων πληροφοριακών λύσεων. Υπήρξε εμπνευστής και δημιουργός μερικών από τις πρώτες Facebook καμπάνιες στην Ευρώπη το 2007, ενώ στο συγγραφικό του έργο περιλαμβάνεται το βιβλίο Social Media Facebook Marketing, το οποίο αποτελεί το πρώτο ολοκληρωμένο βιβλίο για το Facebook Marketing στην ελληνική και ξένη βιβλιογραφία.
Έχει διατελέσει ακαδημαϊκός υπεύθυνος και βασικός διδάσκων του Diploma in Digital Marketing, σε συνεργασία με το City University.